förkyld :c

Ojdå , skrev ett inlägg för några dagar sen , men det kom tydligen inte upp. :c
Kom igen nu frida , nu får vi allt ta och göra denna bloggen lite mer aktiv tycker jag .. ;)
Tyckte i vilket fall att Fridas inlägg, som ni kan läsa under detta inlägget, var lite smått gullit .. ;)

  I vilket fall så är jag just nu förkyld .. jag hatar, hatar, HATAR att vara förkyld.. :(
Har vart i skolan idag och när vi slutat fick jag stanna kvar en liten stund och göra provet i spanska för att jag var sjuk i fredags, men jag tror att det gick bra. :)
Sen åkte jag och Fannie hem och åt, sen åkte vi iväg till a6. Hade däremot inga pengar. Och brukar heller inte hitta kläder så lätt i vanliga fall. MEN SJÄLVKLART, när man inte har några pengar, så ska man hitta en MASSA kläder som man vill ha. :c
  Dagens I-landsproblem.. ;)

Har prov i fysik imorgon och historiaprov på fredag. Det har Frida också, önska oss lycka till? ;)
Nejmennu måste jag dra och fortsätta plugga.

hejdå :D


Kommentarer
Postat av: Danneboí

Frida lucktar SKET du lucktar plast , fast gillar er en dån =) , HATA SNÖÖÖÖÖ!

2010-12-20 @ 23:25:38
Postat av: KAALLWWW

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-17 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0