hata snö :c

Lisa busig , Lisa sms-bloggade på lektionen .. FNISS..
  Nu har mormor och morfar kommit , så det blir väl att fika lite.. mums.. Bakade nämligen nån "lusse-längd" med vaniljkräm i i tisdags.
Sen ska jag träna. Och bäst för Lovisa att hon nu kommer på träningen.. morr.. ;)

  Jag kan heller inte fatta att det redan är 2 December. 22 dagar kvar till julafton - och jag har inte ens börjat med min önskelista. Fniss. :d . Vet knappt vad jag önskar mig nu för tiden , så fort jag kommit på något så glömmer jag bort det två minuter senare...
 MENMEN, hatar snö.Fem anledningar här om att hata snö & vintern:
* Kallt.
* Man blir blöt.
* Man måste ta på sig 3 lager kläder för att kunna gå ut.
* Lätt att bli förkyld !
* DET ÄR SÅ MÖRKT!

Fast... Man ska ju också försöka se positiva saker... så här är några lite mer positiva saker . Men det var svårare att komma på positiva saker , så det får räcka med 3 .. heh :D
* Det är mysigt att ligga under en filt , titta på tv och bara njuta av värmen kaminen ger ifrån sig.
* Varm mjölkchoklad är ju gott , och det blir ju så att man dricker mer det när det är såhär kallt.
* På julen får man träffa släkten och familjen, vilket iaf jag tycker är trevligt .. :)

 Nu har jag skrivit det och det är dags att avsluta inlägget.

Luffa vidare ! ;)
                                             /LISA ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKRIV NÅTT FÖR I HELVETE KVINNA.

2010-12-04 @ 22:04:52
Postat av: Danneboí

bra anledningar lisa pisa , fast rätt busigt av dig att sms blogga ;)

2010-12-09 @ 20:40:19
URL: http://www.jag är så sexig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0