HEJ PÅ ER!



HEJ PÅ ER!

Bara för att lisa varit så duktig och skrivit alla inlägg, utom ett, så ska ja skriva en liten text här :)
Jag har knappt skrivit något på en blogg innan, men oftast brukar man väl skriva om dagen, sååå här kommer den då.

Idag har jag varit i skolan, följde med Lisa till rektorn för hon skulle försöka fixa fram sina vantar, som hon dock inte lyckades med, men vi håller tummarna hårt för att hon ska få tillbaka dom! Sen fortsatte väl dagen med att man hade lektioner och till lut slutade det med att jag hade spanska. Vilket var sådär kul, men sen åkte jag hem, var med alva en liten stund och nu sitter jag här och äter choklad, väldigt lyckad knäck, och lyssnar på musik.
& jag vet att ni tyckte det här lät jätte tråkigt och blabla, men ja skrev iafl:)
+ att ni får en gullig liten bild på mig när jag fortfarande var blond.
egentligen skulle den varit på mig och lisa, men den var tyvär på andra datoren:(



 


Aja , ha en mysig kväll . PUSSSS

BTW , så ska jag bara hälsa till THOMAS. '
Hej Thomas :)¨


Kommentarer
Postat av: Anonym

en fjortis

2010-12-06 @ 19:30:58
Postat av: frida

vart?

2010-12-29 @ 23:25:08
URL: http://http://fridalisas.blogg.se
Postat av: LonneN

frida e ingen fjortis ;) va inte avundsjuk ;D hon e gamer.

2011-01-12 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0