TJALOL

Hej och tja och tjena mors och allt vad man nu kan säga.
Nu sitter jag här igen, framför datan och lamar mig och precis installerat det nya skajp :]
Iafl har dagen varit helt okej, lite lam osv. men vad gör man när man är som mig och inte orkar hitta sin mobil och träffa någon.
Mesta delen av dagen har jag spenderat framför min teve, tillsamman med systern min, som hade hittat en sisådär VÄLDIGT dålig film, så jag satt och kollade på halva och sen lämnade jag rummet med sorgsna steg och tår i ögat.
NÄJ, inte alls! Utan jag gick direkt till kylskåpet och tog en liten kladdkaka bit :3
så nu på kvällskvisten känner man sig lite små tjock men det ska snart ordnas eftersom efter nyår, så ska jag till friskis :D:D och det blir kanonkanon så man får upp konditionen och sådant till fotbollssäsongen nu med :)
hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll(slasch)natt , så ska du se att vi snart hörs och ses igen.
pussshej från frida :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0