träning.. wihoo :D

Nu har jag varit och tränat lite innebandy. Vart smått död de sista 20 minuterna , har nämligen inte tränat på ett tag.. Så jag tkr jag har varit jätteduktig ! :D (A)

  Jag tycker att Fridas inlägg var gulligt , och en söt bild på blondin-Frida , som nu har lämnat oss.. När detta hände kom det en ny Frida, Brunett-Frida. Så nu ska Brunetterna Frida och Lisa ta över bloggvärlden.. mwhaha :d

  Anledningen till att jag inte lägger upp en bild nu är att jag precis duschat och ser ut som en zombie, kan nämligen inte hitta någon bild på mig på denna datorn.

OCH FÖR ER SOM UNDRAR SÅ ÄR HAN SOM FRIDA HÄLSADE TILL I SITT INLÄGG , THOMAS , TRÄSLÖJDSLÄRARE PÅ VÅR SKOLA. Bäst för honom nu att han läser vår blogg.. >;)

Puss från Lisa till er alla små läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0