Dålig uppdatering idag , men men ..

Det har varit dålig uppdatering idag , men aja ...
Dagen spenderades med Frida och Lovisa. Först satt vi och snackade lite på skype med några , sen tittade vi på film , sen satte vi oss vid datorn igen , tog några cam-bilder , osv. tihi.
Vi tittade på Despicable me , och den var faktiskt rolig. IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE !
Frida skulle skriva ett inlägg nu ikväll , skrev med henne på msn innan. Men det hade antingen inte kommit upp eller så hade hon glömt det , för sen när jag kom tillbaka efter att ha borstat tänderna osv så var hon borta.


Tuffingar ;) ;)
Från vänster: Jag , Lovisa och Frida !
Jag hittade mina fina 3D glasögon som jag fått från bion jag och Frida var på i fredags , jättefina faktiskt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0