HAHAHAHAH !!

Hoho , har precis småstädat mitt rum. Har dammsugit och plockat bland sakerna som låg på golvet...
De första skoldagarna har varit okej , men det känns inte verkligt på något sätt. Det här med en ny skola osv. Saknar barackerna lite smått .. (a)
Får beklaga vår snea header , men orkar inte bry mig riktigt och fixa till det. Så den får duga sålänge. Tills vi fixat en ny.
Förresten , på matten idag skrattade jag så mycket så jag trodde jag skulle dö. Kunde inte andas. Fast jag skrattade tyst , så jag satt och skakade. hihihhi.
Satt längst bak precis vid ett fönster och på andra sidan detta fönstret är det ett uppehållsrum. Helt plötsligt kom det en som drog ner byxorna och tryckte upp röven mot fönstret. HAHAHAHHAHA !!
Det var inte många som fattade vad jag skrattade åt , för alla såg ju inte precis. För de var ju så koncentrerade på vad vår lärare sa , eller så kanske det är för att vår klass är helt borta ..
Dessutom , när jag skulle använda miniräknaren på mobilen , så skulle jag självklart bli spammad på sms , så min mobil laggade aset. Fick låna miniräknare av Lina sen.

puss / Lisa

Kommentarer
Postat av: Nattaahh

Jag såg! :DD

Stolt

2011-01-12 @ 19:16:07
Postat av: Nattaahh

Jag såg! :DD

Stolt

2011-01-12 @ 19:16:36
Postat av: Jonte

Jaha,så det va det som ni skrattade åt haha =D

2011-01-12 @ 19:21:31
Postat av: lisa

haha , klart , vad trodde du ? ;) ;)

2011-01-12 @ 19:28:13
URL: http://fridalisas.blogg.se/
Postat av: Jonte

jao, inte att någon visa röven ifal XD

2011-01-12 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0