skola imon ? usch !

Har precis skrivit klart resumén som vi skulle ha klart för att få godkänt i svenskan.... och den blev rättså lång , så nu MÅSTE Monica bli nöjd !
Jag tycker synd om Lovisa som skulle skriva FEM resuméer ... till mig sa hon bara att jag skulle skriva minst en , men iochmed att det är tre delar i den boken jag läst så räknar jag det som tre böcker.. mwhih.
På inlägget som jag skrev innan blev jag först nästan överlycklig över att ha fått 6 kommentarer. FATTA hur besviken jag blev när jag såg att folk bara gjorde reklam för sina egna bloggar. USCH på det , men funderar på att göra samma sak bara för att jävlas... hihih
Har inte orkat ta nån bild än , thihi.
Innan idag har jag varit hos mormor och morfar och ätit. Fick chokladpudding där , mmmmmmmmm !
TAGGA SKOLA IMORGON , eller inte ! Vi kommer att "flytta in" i den nya skolan , skulle inte förvåna mig om jag gick fel och gjorde bort mig totalt ! MEN JAG FÅR INGEN SOVMORGON IMORGON ! snyft... Men jag slipper ändå spanskan , jaaaa !
Nu har jag inget mer att skriva , pusshej / Lisa

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0