Underbar dag!

Hej!
jag heter frida och jag har ett liv och sitter nu här och spelar cs.
Yeah, fast jag kommer inte in på något för tillfället :c
iallafall så har jag haft en underbar dag med Lisa och Lovisa !
Sjukt bra är dom.
Först gick vi ner till happy time efter skolan och åt pizza, sen åkte vi hem till mig och sen till Lisa.
Sen försökte vi hinna med samma buss som vi åkte med till Lisa, men vi missade den så vi fick vänta på nästa istället D: Så då tog vi bussen in till donken, (jag vet att vi är tjocka). Men egentligen skulle vi träffa lite folk, men dom kunde inte :(
Hiihii, jag tror vi hann med typ dubbelt så mycket, men orkar inte berätta.
Eller jo, vi hade matte prov :< Men det gick bra, erhm, host. Det är bara att han skriver frågorna så JÄÄÄÄVLA komplicerat så man inte fattar något alls..
Och imorgon ska vi disikera ett KO-ÖGA ! Fårstår ni att man kommer spy, eller göra som lovisa. SPRINGA IN PÅ TOAN OCH LÅSA IN SIG!
Får se hur jag gör.. HIHIII
näääääää
ajaa, se you någonannandag !
Puss / Frida .

Kommentarer
Postat av: Stenen

Du ska ju lira CS med mig och Marcus, Då äre PWN-Fest

2011-01-20 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0