.

Hejsan hoppsan ! ;)
Sitter vid datorn och ingenting mer. Har varit på stan med Fannie.
Sen är det så att jag verkar bli glömsk i förtid...
Stod och väntade på bussen vid Fannie , och hon tänkte att hon verkligen hann till en annan busshållplats. Gjorde hon det då? Nääää , så sen kom hon tillbaka och så väntade vi 10 minuter till. Och när bussen väl kom hittade jag inte mitt ny-påfyllda månads-busskort. Slutade med att jag fick betala kontant ...
Panikletade i hela väskan och i jackfickorna sen när vi var på bussen , och hittade den fortfarande inte. Då kände jag att det låg någonting i armen på jackan. MITT BUSSKORT. Fatta att jag blev sur , för de 21 kronor jag betalat till biljett kunde jag ju ha köpt godis för , men blev ändå glad. Var skiiträdd för att mamma skulle bli arg på mig sen när jag kommit hem och berättat att jag tappat 450 kronor - men det slapp jag , för där , i jackarmen låg då ju mitt älskade busskort !

Btw , glöm inte att kommentera och sprida bloggen , så kanske kommer det som Frida skrev i inlägget före detta , en charmig bild upp på oss.

puss /Lisa


Kommentarer
Postat av: Jonte

hehe, det va väl tur att du hittade det då :D

2011-01-14 @ 17:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0